Der er mange ting at være bekymret over, når du besøger en auto shop. Du behøver ikke bare at bekymre dig om, hvad mekanikeren vil opdage, men du skal også være bekymret over prisen på delene og omkostningerne ved din kollision. Du skal også tænke over, hvad du skal gøre, når din bil kommer tilbage. Disse er alle ting, du skal bekymre dig om, når du får din bil. Så hvorfor skulle du ønsker at flytte dit køretøj rundt og risikere det bliver mere beskadiget, end det var, da du fik det?
Autoværkstedet er ikke kun til reparation af deres bil, men også for at tjekke de andre tjenester og vedligeholdelse, de tilbyder. Du vil sandsynligvis høre meget om ulemperne ved en auto shop. Disse er mange, men det er vigtigt at identificere de gode.
Nogle autoværksteder kan købe dele til de højest mulige priser. Selvom dette muligvis fungerer for nogle biler, kunne det ikke være sandt for andre. Markeringerne på dele kan være for høje, og butikken kan ende med at drage fordel af kundens penge.
Der er også bilværksteder, der opkræver et startgebyr for tjenester, der ikke er nødvendige. Men det gamle ordsprog, at du får en olieskift gratis, hvis du sætter din bil i, er ikke længere sandt. Dette gælder især med nyere biler. Hver 3000 miles (eller mere i nogle tilfælde), vil ejeren nødt til at besøge butikken for at få en olieskift.
Dårlig service er angivet af bilværksteder, der fortsætter med at levere unødvendige tjenester til deres kunder. Disse butikker ser ud til at være et tegn på dårlig service. Vores butik har ikke de samme standarder som andre butikker. Dette er uheldigt, men forståeligt i betragtning af industristandarder.
Disse er ikke de eneste advarselstegn, som du kan have at gøre med tvivlsomme auto reparationer. Disse er blot nogle få af de tegn på, at du kan blive flået, men de kan stadig være farlige.
Du bliver nødt til at bringe dit køretøj til butikken. Butikker forventer, at kunderne medbringer deres køretøjer uanset problemet, selvom det er et mindre problem som et fladt dæk. Det er vigtigt at vide, at butikkerne forventer, at kunderne bringer deres biler til dem. Ofte har de vedligeholdelsesvogne til at indlæse dem.
Mange butikker kræver også sikkerhedsudstyr sign-on. Statens love tvinger dette på butikker, ofte i vintermånederne. Du behøver ikke at have det udstyr, der kræves ved lov, hvis du ikke har det. At have det rigtige udstyr kan gøre en enorm forskel i en ulykke og hjælpe bilister med at undgå at være i en ulykke.
Prissætning er også vigtig. De fleste butikker vil bede dig om at medbringe dine egne værktøjer eller de rigtige værktøjer til byggepladsen. Dette sparer penge, da de ikke behøver at udskifte de slidte værktøjer. Dette øger omkostningerne ved at arbejde på din bil, og kan få dig til at betale mere end det beløb, der vises på anklageskriftet.
Du kan blive opkrævet af butikken for et værktøj eller en del, du ikke ejer. Selv hvis varen er dyrt, vil mange butikker insistere på, at dit køb den nødvendige reservedel eller værktøj. Det er usandsynligt, at du bliver nødt til at købe en reservedel eller et nyt værktøj, hvis din computer er en standardmodel. Mange butikker vil tilbyde en kompatibel computer og stikket i samme stikkontakt som din egen arbejdsstation.
Dette rejser spørgsmål om sikkerheden ved at arbejde på fælles ejendom. Er nøglerne sikre? Er dine nøgler sikre? Er dit værktøj til theamping sikkert? Separate leverandører kan forårsage skade på elektriske ledninger eller tilslutninger.
Du kan undgå problemet med konfekture sikkerhed ved at lede efter fagfolk og reparation personale. Det er vigtigt at have de rigtige værktøjer og tøj til arbejde. Hent en elektriker, hvis du ikke føler dig godt tilpas. Selv hvis problemet ikke er til stede i øjeblikket, er det muligt at få en ekspertudtalelse om, hvad der kan gøres for at sikre, at køretøjet er sikkert.
For at opsummere, hvis din forsikring dækker problemet, skal du straks løse det for at undgå yderligere problemer i fremtiden.